Een Nieuw Begin

Als natuurliefhebber en liefhebber van Drenthe/Nederland, leg ik alles graag vast op beeld. Zowel video als film. 
Dit wil ik natuurlijk graag met iedereen delen. 

Dit is de eerste blog, ik hoop natuurlijk dat je me gaat volgen en dat je mijn blogs leuk vindt. 

Wil je alles van ons volgen, kijk dan even op www.linktr.ee/luwesdc.

Reacties