Hemelvaartsdag
Hemelvaartsdag
Valt natuurlijk altijd op een donderdag. De vrijdag na Hemelvaartsdag is voor 90 % van het kantoorpersoneel een vrije dag. Dat betekent drukte op alle toeristische plekken. Een lang weekend naar de Camping, wandelen bij de Hunebedden, met het hele gezin naar de pretparken etc.
Persoonlijk hou ik niet zo van drukte. Dit jaar heb ik een wandeling gepland in een redelijk onbekend bos nabij Ruinen. Nou ja, niet helemaal onbekend voor de locals natuurlijk.
Samen met een vriendin een leuke wandeling maken en een hapje eten in het Theehuysje, midden in het bos. Ze bracht nog wat extra gezelschap mee, hondje Stoppeltje. Ja, ik weet het, ze is niet moeders mooiste, maar wel de liefste. Een makkelijker hondje kun je je echt niet wensen.
Op het terras van het Theehuysje zaten nogal wat mensen met een grote hond. Een Labrador, een Golden Retreiver en een Husky-achtige hond. Maar Stoppeltje was de enige hond die lekker mocht aanschuiven aan tafel. Jaloerse blikken van soortgenoten... LOL.Als je paardenliefhebber bent, dan zit je daar zeker goed. Een mooi gebied met diverse bredere en smallere paden, maken het een heel mooi gebied om zowel te paard als met een menwagen rond te trekken.
En natuurlijk heb ik altijd mijn camera mee. Zowel de gewone als eentje met vleugels.
Wat hebben jullie gedaan op Hemelvaartsdag? Dauwtrappen?
Cheers!




Reacties
Een reactie posten