Nieuw Project

Afgelopen weekend was weer een drempel die ik ben overgegaan. Jarig zijn. Dat is voor mij toch altijd een drempeltje. Weer een jaartje ouder. En wat worden de plannen voor het komende jaar? In ieder geval kan ik niet klagen over de aandacht die ik heb gekregen. Zoveel felicitaties mogen ontvangen. Dat geeft een goed gevoel. Dan moet ik de leeftijd maar gewoon eventjes vergeten. 

Samen met LuwesDC hebben we nieuwe plannen gemaakt. Uiteraard gaan we door met fotograferen en filmen met de drone, camera en 360 graden camera, maar ook zullen we uiteraard genieten van de wandelingen. Genieten van de natuur die Nederland te bieden heeft.

Voor ons eerste project gaan we verschillende Drentse dorpen in beeld brengen. Te denken aan Havelte, Wapserveen, Dwingeloo, Ruinen, Vledder, Diever, Frederiksoord, Beilen, Zweeloo, Borger, Orvelte, Oosterhesselen, Gees, Pesse, Hoogeveen, etc. Uiteraard zijn alle suggesties welkom. 

Je kunt ons volgen via www.linktr.ee/luwesdc



Reacties